Lehký klient, kterým je možno prohlížet docházku a monitorovat přítomnost pomocí internetového prohlížeče (dříve Intraweb).
Objednací kód: E-PORTAL
Cena bez DPH: 6 000,00 Kč
Cena: 7 260,00 Kč vč. DPH
V docházkovém systému je možno používat také tenkého klienta. Přes internetový prohlížeč je možno sledovat docházku zaměstnanců, žádat o dovolenou, schvalovat docházku, atd. Zákazníci, kteří využívají stravovací nebo mzdový systém mohou využít společného webového rozhraní pro všechny tyto aplikace. Stačí jedno přihlášení a všechny informace jsou na jednom místě.
Aplikace umožňuje zobrazit osobní údaje zaměstnance. Jedná se například o Jméno, Příjmení, Datum narození apod. Údaje, které se zobrazí v E-PORTÁLu se nastaví v programu Docházka.
V aplikaci je možné sledovat přehled všech operací (událostí), které byly zaznamenány docházkovým terminálem, vloženy uživatelem do původní docházky nebo aplikací E-PORTÁLu. Jedná se například o operace Služební cesta, Odchod, Práce, Dovolená apod. Lze prohlížet různá měsíční období pomocí rozbalovacího menu a tlačítka Nastavit.
V E-PORTÁLu je zobrazen celkový přehled záznamu zpracované docházky. V seznamu jsou uvedeny jednotlivé dny v měsíci a k nim provedené operace s hodnotami odpracované doby v závorce. Zpracované intervaly mají definovaný počátek, konec, skutečnou i započtenou délku, přiřazenou směnu, podle které se může lišit zaokrouhlení tohoto intervalu. Všechny tyto vlastnosti systém nastaví podle definovaných podmínek. V horní části obrazovky je možné si zvolit, za jaké období se mají údaje o zpracované docházce zobrazit.
Aplikace zobrazuje údaje o denních výsledcích zaměstnance. Jsou zde uvedeny odpracované hodiny v jednotlivých dnech měsíce. V dolní části seznamu je součet hodin pro jednotlivé sloupce. V levé části seznamu může být zobrazeno barevné označení. Barvy ukazují, ke kterým dnům je docházka schválena a jaké úrovně dosahuje. Úrovně schválení docházky mohou být tři (zelené, žluté, červené). Po nastavení je možné provádět editaci hodnot. Je možné zvolit za jaké období se mají údaje o denních výsledcích zobrazit.
V E-PORTÁLu se zobrazuje celkový přehled záznamu zpracované docházky. V seznamu jsou zobrazeny kódy (označení) a textový popis časové složky vystihující její použití (Odpracovaná doba, Celkový přesčas apod.). Další údaje ve sloupcích se vztahují k příslušné časové složce a hodnoty se vypočítají dle vlastností této složky.
Pokud firma používá variabilní (například týdenní) období, je možné v aplikaci zobrazit celkový přehled záznamu zpracované docházky za vybrané variabilní období. Variabilní výsledky zobrazují stejné informace o docházce akorát za jiné období než Měsíční výsledky.
Pokud firma používá variabilní (například týdenní) období, je možné v aplikaci zobrazit údaje o denních výsledcích zaměstnance za vybrané variabilní období. Variabilní výsledky zobrazují stejné informace o docházce jako Denní výsledky, akorát za jiné období.
Aplikace ukazuje přiřazený kalendář pro jednotlivé dny měsíce. Zaměstnanci mají přiřazen konkrétní kalendář, kterým mají stanoven fond pracovní doby. Kalendář je sestaven z jednotlivých směn, které je třeba nastavit v programu Docházka. Seznam zobrazuje následující údaje:
Aplikace zobrazuje seznam naplánovaných směn. V přehledu plánovaných směn jsou uvedena stejná data jako u plánovaných kapacit jen v jiném pohledu na tyto data. Sloupce přehledu plánovaných směn jsou podobné jako v Kalendáři.
V E-PORTÁLu jsou zobrazeny naplánované kapacity na zvolený měsíc. V přehledu je zaměstnanec a k němu po dnech naplánované směny na vybraný měsíc. Pod přehledem je zobrazena legenda s popisem použité zkratky v naplánovaných směnách. Podle nastavení v programu se v seznamu může zobrazit více zaměstnanců.
V aplikaci jsou uvedeny počty zaměstnanců v jednotlivých dnech ve zvoleném měsíci. Seznam zobrazuje dny a k nim údaje kolik zaměstnanců pracovalo či mělo dovolenou. Například 22.6.2010 pracovalo 15 zaměstnanců a 1 byl v práci půl dne (15,50). V dolní části seznamu jsou uvedeny součty pracovníků. Získá se zde informace, kolik pracovníků celkově v daném měsíci pracovalo či mělo dovolenou. Jednotlivé sloupce se nastaví v programu Docházka. V horní části nad seznamem můžete zvolit pro jaké období a rozdělení se mají zobrazit informace.
V E-PORTÁLu je možné sledovat přítomnost či nepřítomnost osob na pracovišti. Jestliže se načítají data z terminálu například každé 2 minuty, můžete v monitorování zobrazovat aktuální přítomnost zaměstnanců v práci se zpožděním maximálně 2 minuty. V seznamu lze zobrazit zaměstnance přítomné/nepřítomné nebo všechny. Je možné vybrat pouze zaměstnance požadovaného rozdělení (střediska). Seznam zobrazuje stav přítomnosti pracovníků a k nim přehled záznamu provedené operace. Pod seznamem je uveden počet přítomných a nepřítomných osob.
V E-PORTÁLu je možnost vkládat manuálně docházku v povoleném rozsahu. Pokud je to v programu Docházka nastaveno můžete zadat datum a čas operace. Dále vyberete operaci a vložíte do původní docházky. V nastavení je možné povolit například vkládání docházky pro více dnů a pro vybranou osobu ze seznamu.
Schvalování docházkyV aplikaci je možné schválit docházku. Schvalování může mít následující tři úrovně:
V aplikaci se zobrazí schválení v levé části seznamu Denních výsledků.
V aplikaci je možné jednoduše naplánovat absenci a vložit ji do databáze. Ze seznamu se vybere absence (Dovolená, Náhradní volno), zadají se data od - do a vloží se do databáze. Naplánovaná absence se následně zobrazí v seznamu plánovaných absencí. Absence je možná v seznamu zrušit.
Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.
ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov
Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz