Využívají vaši zaměstnanci Home office a potřebujete fungovat virtuálně?
Náš E-PORTÁL nebo mobilní aplikace E-KLIENT nabízí skvělé řešení:
- evidence docházky (Home office) z pohodlí domova
- žádanky o dovolenou
- plánování dalších absencí a schvalování
- monitorování přítomnosti zaměstnanců v reálném čase
- denní/měsíční průběžné výsledky a zpracované docházky
- mobilní aplikace eviduje také GPS souřadnice vašich zaměstnanců
- aplikace je určena pro mobilní telefony Android a iOS
Pro bezpečnost vašich zaměstnanců přítomných na pracoviště, můžete využít teploměr ve spojení s docházkovým terminálem
FT500 a programem
ADS4 zajistíte
aktivní kontrolu vstupu nemocných osob včetně elektronicky zpracované evidence.
Měření a vyhodnocení slouží pro monitoring osob a plně kontroluje vstup i výstup do vymezeného prostoru.
Podívejte se na VIDEO jak teploměr funguje.
Pro více informací nebo vaše dotazy kontaktujte prosím obchodní oddělení 573 394 894.