Centrum technické podpory - HOTLINE

V rámci maximálního využití a efektivity identifikačních systémů ACS-line a zvýšení uživatelského komfortu, nabízíme uživatelům služby technické podpory a údržby v několika úrovních.

Předplacením servisní služby zajistíte maximální podporu vašich softwarových i hardwarových produktů systému ACS-line.

Využitím nabídky servisních služeb získáte

  • přístup k nejnovějším verzím programů, které vždy sledují aktuální legislativu
  • nové funkce a vylepšení, v rámci nových verzí programů
  • aktivní předcházení vzniku havarijních stavů
  • minimalizování nákladů a škod v případě výskytu poruchy
  • získávání dalších výhod pro budoucí rozšiřování systému

Klienti s platnou servisní službou mají přiděleno vyhrazené telefonní číslo, na kterém budou jejich požadavky přednostně vyřízeny. Reakční doby a rozsah poskytované podpory záleží na typu předplacené služby. Pro přístup k Centru technické podpory slouží stránky https://podpora.estelar.cz/. Pro instalace většího rozsahu lze sjednat individuální podmínky a reakční doby.

Služby jsou rozděleny do těchto základních úrovní s možností rozšíření

V případě zájmu o některou ze služeb Technické podpory si můžete nechat vytvořit cenovou kalkulaci na e-mailu obchod@estelar.cz

podpora

 Tabulka srovnání HOTLINE a HOTLINE_PLUS.

Servisní podpora

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

youtube  YouTube facebook

 český výrobek, 3 roky záruka

↑ nahoru