Dostupnost služeb: 7 dní v týdnu včetně svátků (po – ne), v čase 7:00 – 22:00 hod. s dobou odezvy do 2 hodin.
Odběratel může požadovat u dodavatele provedení roční fyzické kontroly funkčnosti zařízení. Tato služba je poskytována pouze na výslovný požadavek zákazníka a její případné provedení je zahrnuto v Ceně služby. Dodavatel doporučuje její provedení 1x ročně. V rámci této služby nejsou zahrnuty a zákazník hradí cestovní náklady ze sídla dodavatele k zákazníkovi, a to dle platného ceníku dodavatele dostupného na www.acsline.cz.
Dodavatel se zavazuje reagovat a řešit servisní požadavky (chyby software / hardware) podle charakteru nahlášeného požadavku následujícím způsobem:
Havarijní stav – chyba/problém, který má takový vliv na funkčnost systému jako celku, že není možné se systémem pracovat podle povahy jeho určení, ani žádným náhradním způsobem.
Provozní chyba – chyba, která neumožňuje používání software nebo hardware popsaného v uživatelské dokumentaci platné při dodání systému. Chybu je možno dočasně „obejít“ náhradním řešením či jiným postupem/nastavením. Vyřešení provozní chyby proběhne do 5 pracovních dnů od nahlášení přijetím náhradního či dočasného řešení pro zajištění provozu. Finální vyřešení provozní chyby max. do 1 měsíce.
Drobná chyba – chyba, která zásadně neovlivňuje používání systému, popsaného v uživatelské dokumentaci platné při dodání systému. Odstranění chyby bude provedeno v některé následující verzi upgrade dle vývojového plánu výrobce.
Podmínkou pro řešení servisních požadavků ve lhůtách shora uvedených je úspěšné provedení roční fyzické kontroly funkčnosti zařízení dodavatele v cyklu nejméně jednou ročně.
Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.
ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov
Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz