Mobilní evidence docházky

Pokud hledáte řešení pro evidenci Docházky pro terénní pracovníky nebo evidenci Docházky v režimu Home office máme pro Vás jednoduché řešení.

Mezi důležitější funkce mobilního klienta patří evidence a prohlížení docházky, plánování dovolené a jiných absencí, monitorování a firemní kontakty.

Aplikace je ke stažení zdarma na Google PlayiOS .

V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.


Mobilní aplikace E-KLIENT nabízí skvělé řešení:

  • evidence docházky na služebních cestách, v terénu nebo z pohodlí domova (Home office)
  • žádanky o dovolenou 
  • plánování dalších absencí a schvalování 
  • monitorování přítomnosti zaměstnanců v reálném čase
  • denní/měsíční průběžné výsledky a zpracované docházky
  • mobilní aplikace eviduje také GPS souřadnice vašich zaměstnanců
  • aplikace je určena pro mobilní telefony Android a iOS
Pro více informací nebo vaše dotazy kontaktujte prosím obchodní oddělení 573 394 894.

Fotografie

Servisní podpora

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

youtube  YouTube facebook

 český výrobek, 3 roky záruka

↑ nahoru