Modul Plánování kapacit

Pomocí modulu „Plánování kapacit“ nahradíte komplikované plánování směn nepřetržitých a vícesměnných provozů. Jednou pro vždy se zbavíte dvojího zadávání směn v docházkovém systému a nebo například v Excelu.
Umožní Vám snadno a operativně vytvářet individuální plány směn nezávisle na nastavení docházkových kalendářů.

Plánování směn

Pomocí přehledného modulu „Plánování kapacit“ budete schopni naplánovat směny zaměstnanců (ranní, odpolední, noční, ...). Je možné také plánovat směnu mimo číselník, kdy uživatel zadá čas směny od – do. Pro plánování je k dispozici také dělená směna, která se používá například v hotelech nebo prodejnách.

 

Klíčové vlastnosti plánování směn
  • Možnost dlouhodobého a operativního plánukapacity
  • Zobrazení přehledu zaměstnanců podle jednotlivých směn
  • Zobrazení: počtu naplánovaných hodin x počtu zaměstnanců na jednotlivých směnách x zůstatku dovolené, pracovního konta přímo v plánování
  • Omezení výběru směn dle jednotlivých středisek nebo prodejen
  • Možnost výběru oblíbených směn, které uživatel používá
  • Možnost plánování harmonogramu směn – například krátký a dlouhý týden
  • Plánování variabilní směny (není v číselníku a uživatele může nastavit časy od - do individuálně) nebo dělené směny
  • Přesun zaměstnanců na jiné středisko, pobočku (směnu mu bude plánovat vedoucí nové pobočky)
  • Možnost vložení dokumentu k naplánovanému dni (pozvánka na školení, atd.)
  • Schvalování plánů třemi úrovněmi uživatelů (např. zaměstnanec, vedoucí prodejny, oblastní manažer)
  • Konfigurovatelné zobrazení plánu dle potřeb zákazníka

Definice požadavků na počty zaměstnanců na směnách

Modul plánování kapacit obsahuje nástroj, ve kterém je možno definovat požadavky na plánování směn a nepřítomností zaměstnanců.

Možnosti definice požadavků
  • Požadavky na minimální a maximální počet osob na dané směně nebo v časovém intervalu
  • Definice počtu osob na směně daného pracovního místa (1 vedoucí, 2 pokladní, 2 skladníci)
  • Definice počtu osob na směně s definovanou dovedností (2 anglicky, 2 německy a 1 rusky mluvící operátor)
  • Definice maximálního počtu zaměstnanců s nepřítomností (například s dovolenou)

Požadavky mohou být definovány pro jednotlivá střediska (prodejny) odlišně. Požadavky na plánování mohou být importovány z jiných systémů.

Plánování nepřítomností

V plánování kapacit je možné plánovat nepřítomnosti. Naplánované nepřítomnosti jsou přehledně graficky zobrazeny.

Varianty plánování nepřítomností 
  • V plánování kapacit – vedoucí vloží požadovanou nepřítomnost do zvolených dnů. Takto vložená nepřítomnost je považována také za schválenou
  • V plánování nepřítomností – zaměstnanec v portálu požádá o dovolenou, vedoucímu je odeslán notifikační e-mail. Vedoucí v portálu provede schválení nebo zamítnutí. Další variantou je, že notifikační e-mail obsahuje dva linky schválení nebo zamítnutí. Po kliknutí dojde k provedení.
Možnosti vložení nepřítomnostíkapacity
  • Celodenní nepřítomnost
  • První nebo druhá polovina směny
  • S definicí času od – do

Zákonné kontroly při plánování 

Plánování kapacit má implementovány zákonné kontroly na dodržení přestávek mezi směnami dle platné legislativy České republiky a Slovenska. Systém po spuštění kontroly zvýrazní zaměstnance s nedodrženým odpočinkem mezi směna a informuje uživatele o který den se jedná.

Tisk plánů směn

Naplánované směny je možno vytisknout dle potřeb. Tisknuty mohou být týdenní nebo měsíční plány.

 

Galerie

Modul PLÁNOVÁNÍ KAPACIT

Celá galerie

Datum publikování: 12.4.2019

Servisní podpora

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

youtube  YouTube facebook

 český výrobek, 3 roky záruka

↑ nahoru