NOVÉ VLASTNOSTI A FUNKCE
DOCHÁZKA
Zpracovaná docházka
▪ Při smazaní docházky celého dne se smazaly i operace, na které uživatel neměl právo. Nyní se kontrolují práva uživatele i při mazání celého dne.
Zrychlení portálu
▪ V přehledu zpracované docházky je omezen počet zobrazených zaměstnanců na 100 osob. Výchozí hodnotu lze změnit v nastavení přehledu zaměstnanců v tagu pomocí parametru maximalnipocetosob. Např.
▪ Schvalování docházky. Do seznamu bylo přidáno stránkování záznamů. Ve výchozím nastavení se zobrazuje 200 záznamů.
Služební cesty
▪ doplněna kontrola překrývání SC při editaci řádků služební cesty. V předchozích verzích se kontrola neprovedla v případě, že se počátek a konec služební cesty určoval podle vyplněných řádků.
▪ oprava filtrování seznamu služebních cest. V některých případech se nezobrazily žádné služební cesty, po vybraní konkrétního filtru (Období, rozdělení apod.).
Absence a plánování
▪ Oprava kontroly překrývání plánovaných absencí.
▪ Oprava zobrazení „Přehled plánovaných směn“ pro portál připojený k databázi Oracle.
▪ Oprava zobrazení času počátku a konce absence, pokud byla vybrána volba „čas od – do kontinuálně) v náhledu absence. V některých případech se zobrazoval o hodinu posunutý čas. Databázově to však byl správně uloženo.
▪ V plánovaní kapacit byla opraveno zobrazení ikony „kufřík“ v případě že zaměstnanec měl pro daný den naplánovanou Služební cestu.
▪ V plánovaní kapacit při editaci směny se nenastavila délka směny v záznamu plánování.
MZDY A PERSONALISTIKA
Daně
• Doplněna možnost o elektronickou žádost o roční zúčtování daně.
• Daňový nerezident vidí ve formuláři pro zúčtování daně pouze své údaje a tlačítka pro podepsání.
• K prohlášení a žádosti o vyúčtování jsou připojeny tiskové sestavy k vytištění formulářů.
• Sleva na zdravotní stav lze v prohlášení zadat pouze pokud má zaměstnanec v kartě nastaven odpovídající zdravotní stav.
• Opraveno načítání partnera s vyplněným údajem: Ve vztahu do.
• Nahrávání souborů se provádí nyní přímo ve formuláři a odesílá se s celým formulářem. Nedojde tedy ke ztrátě vyplněných údajů, pokud uživatel v průběhu vyplňování nahraje soubor. S touto změnou byla zrušena možnost zadat popis dokumentu, ten se nastaví dle zvolené masky v nastavení E-portálu.
Nahlášení změn
▪ Nahlášení změny trvalého/přechodného bydliště je možné, jen pokud má uživatel právo na danou sekci.
OBECNÉ
Nástupní formulář
▪ oprava zápisu průkazů a dokumentů při prvním vyplňování formuláře (v předchozí verzi se průkazy a dokumenty nezapsaly).
Zrychlení E-Portálu
▪ Ve filtru pro výběr osob byl omezen počet zobrazených záznamů na 200. Toto omezení zrychluje zobrazení výběru osob. Pro vyhledávání osoby, není filtrovaní omezeno.
▪ Doplněna podpora připojení k MSSQL databázi pomocí driveru pdo_sqlsrv.
Doplněn překlad pro zobrazení potvrzovacích dialogů (nadpis Dotaz a tlačítko Storno)
Oprava přihlašování uživatelů s dlouhým uživatelským jménem (větší než 25 znaků).
Oprava načítání seznamů rozdělení. V některých případech, pokud má uživatel nastaveno právo „Podřízená rozdělení a sebe“ se zobrazovalo více rozdělení, než měl uživatel vidět.
KOMPATIBILNÍ VERZE APLIKACÍ
• Docházka • 4.13.2201.135 • Jídelna • 4.13.2111.71
• Mzdy Profi • 7.13.2111.211 • Sklad • 4.12.2111.58
• Personalistika • 7.13.2201.83 • PHP • 7.4.XX a vyšší
Byla ukončena podpora prohlížeče Internet Explorer.
Podrobné informace a aktuální verzi ke stažení naleznete na podpora.estelar.cz
V případě dotazů kontaktujte naši technickou podporu telefonicky 573 395 466 nebo na email: podpora@estelar.cz.
Tým ESTELAR
Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.
ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov
Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz