Automatické objednávání stravy se stává stejně potřebným jako evidence docházky. Nabízíme řešení objednávky stravy s použitím stejných ID čipů nebo karet, které se používají pro evidenci docházky a přístupu. Strávník tak používá stále jeden klíč pro několik činností. Způsob zpracování dat na počítači (u střední jídelny jsou to tisíce záznamů měsíčně) poskytuje rychlé a přehledné výstupy pro provoz kuchyně a vyúčtování stravného. Systém pracuje jako kreditní nebo srážkový, čímž se minimalizuje pohyb hotových peněz a úplně odpadá práce s klasickými stravenkami, minimalizují se tak možnosti podvodů ze strany strávníků i personálu. Zavedení takového systému v praxi maximálně zefektivní a urychlí provoz celé jídelny a kuchyně.
Modularita systému umožňuje jeho nasazení v jídelnách, kde probíhá pouze objednávka a výdej jídel a stravu dodává specializovaná firma, v provozech s vlastní kuchyní, kde se využijí softwarové nadstavby pro normování a vedení skladu surovin. Systém pokrývá veškerou problematiku závodních i školních jídelen bez omezení kapacity. Uplatnit lze v malých firmách, kde se podávají pouze obědy i ve velkých podnicích s třísměnným provozem kde může být systém doplněn například modulem kantýny pro přímý prodej přes stravovací kartu. Je možno také obsluhovat více výdejen z jedné kuchyně s možností rozdělení strávníků pro oddělené jídelny.
V databázi programu JÍDELNA jsou uloženy informace o všech strávnících. Každý strávník má přidělenu jednu nebo více identifikačních karet, zařazených do jídelny a cenových kategorií. Strávníci se mohou dělit do skupin pro vytváření přehledových sestav (např.: zaměstnanci, návštěvy, externí, ...). Každý strávník je přiřazen do cenové kategorie, která určuje cenu jídla. Na každou přidělenou kartu lze povolit vícenásobné odběry například pro odběr do jídlonosičů.
Při ukončení strávníka (konec pracovního poměru nebo ukončení studia) proběhne uzavření jeho účtu do nuly a vrácení nebo doplacení zbývajícího kreditu. Vrácená stravovací karta může být přidělena podle potřeby novým strávníkům.
Data o strávnících a stravovacích kartách mohou být spravovány ručně nebo aktualizovány podle docházkového či jiného personálního systému, který obsahuje potřebná data. V takovém případě probíhá automaticky zakládání nových a rušení ukončených strávníků popřípadě aktualizace změněných údajů, výměna karty apod.
V případě instalace docházkového nebo mzdového systému od naší společnosti, mají všechny tyto aplikace společnou databázi a není tedy potřeba žádné importy a exporty dat.
Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.
ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov
Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz