Tuto aplikaci ocení zvláště společnosti, které zaměstnávají terénní pracovníky a které chtějí jednoduše a s nízkými pořizovacími náklady evidovat jejich docházku, ocení tuto aplikaci. Uplatnění E-KLIENTa najde také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce na vlastních mobilních telefonech. Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen. Vedení společnosti takto získá informaci, zda je nebo byl zaměstnanec u zákazníka a zda tam byl v dohodnutý čas.
Mezi nejdůležitější funkce mobilního klienta patří evidence a prohlížení docházky, plánování dovolené a jiných absencí, monitorování a firemní kontakty.
Aplikace umožňuje evidovat vkládané záznamy, např. začátek a konec práce, přerušení pracovní doby z důvodu návštěvy lékaře, přestávky na oběd atd., dále vkládat požadavky na dovolenou nebo jinou absenci a zobrazit stav žádosti. Docházku je možné prohlížet na denní nebo měsíční úrovni, takže máte pod kontrolou počet odpracovaných hodin, přesčasů a absencí. Potřebujete mít přehled o pohybu vašich zaměstnanců? Pak se může hodit přehledné zobrazení přítomnosti zaměstnanců. V mobilním telefonu jistě oceníte seznam zaměstnanců včetně telefonních čísel a e-mailů, díky němuž pouhým proklikem zaměstnanci zatelefonujete nebo odešlete e-mail.
Možnost evidovat práci na zakázkách.
Aplikace je určena pro mobilní telefony s operačním systémem Android a iOS. V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.
Aplikace je ke stažení zdarma na Google PlayiOS .
Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.
ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov
Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz